طراحی و ساخت انواع سوله | 36228800 (051)

ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، میثاق ۳۴/۱

هزینه طراحی سوله تیرورقی_

هزینه طراحی سوله تیرورقی

آنچه در این مقاله میخوانید:

سوله‌ها کاربردهای فراوانی دارند، به همین دلیل تنوع زیادی دارند که هر کدام از آن‌ها نیازمند نوع خاصی از امکانات و ویژگی‌ها است. سوله‌های تیرورقی سنگین‌ترین این سازه‌ها است و به همین دلیل طراح نیازمند آن است که اطلاعات جامعی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل آن را طراحی کند. همه این فاکتورها می‎‌تواند بر هزینه طراحی سوله تیرورقی تاثیر بگذارد.

فراموش نکنید سوله‌های مقاومی که سال‌ها بتوانند پایه اصلی کسب و کار شما باشند، نیاز به طراحی درست و دقیق و متناسب با ضوابط و شرایط شما دارند. به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم کار خود را به کاردان بسپارید. تیم متخصصان و تولیدکنندگان سوله بارون در کنار شما هستند تا بتوانند شما را در پیشبرد کسب و کارتان کمک کنند.

برای سفارش سوله‌های تیرورقی، اولین گام، طراحی آن است تا بدانید قرار است چه سازه‌ای با چه ویژگی‌هایی به دستتان برسد.

هزینه طراحی سوله تیرورقی

قبل از هر اقدامی بهترین کار این است که بدانیم منظور از سوله‌ تیرورقی چیست تا بتوانیم عوامل موثر بر طراحی آن را پیش بینی کنیم. این سوله‌ها که بسیار سنگین هستند از ورق‌های سیاه و قطعات فولادی تهیه می‌شوند. درست است که تقریبا نمونه‌های دیگر سوله این روزها جای تیرورقی‌ها را گرفته‌اند؛ اما در هر صورت هنوز نیز می‌توانید برای کاربردهای مختلف خود آن را سفارش دهید.

برای سفارش سوله‌های تیرورقی، اولین گام، طراحی آن است تا بدانید قرار است چه سازه‌ای با چه ویژگی‌هایی به دستتان برسد. طراحی که سفارش شما را آماده سازی می‌کند نیاز به اطلاعات گسترده‌ای دارد تا بتواند بهترین سوله را که متناسب با نیاز شما است طراحی کند. میزان ارتفاعی که دیوار باید داشته باشد، اندازه مورد نظر شما برای دهانه، بارگذاری‌های جانبی که قرار است انجام شود، میزان زمین و مقاوم‌سازی سوله از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

برای طراحی سوله این اطلاعات مورد نیاز است!

متخصصان طراحی سوله بارون برای اینکه بدانند سوله شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، نیاز به اطلاعات زیر دارند. هر کدام از این ابعاد به خودی خود می‌تواند بر هزینه طراحی سوله تیرورقی و قیمت سوله که باید بپردازید موثر باشند. این اطلاعات عبارت هستند از:

  • مسائل ایمنی: متناسب با محصولاتی که قرار است در سوله ذخیره کنید چه ابزاری باید در طراحی لحاظ شود تا بتواند امنیت سوله را به خوبی تامین کند؟ این ابزارها می‌تواند ملزومات برای اطفای حریق و تشخیص دود باشد یا بتواند به بهترین شکل سوله را در مقابل سرقت محافظت کند. در هر حال نیاز خود را باید شناسایی کرده و در نظر بگیرید.
  • مسائل رفاهی: منظور از این مورد امکاناتی است که در پیشبرد کسب و کارتان می‌تواند موثر باشد. از اینترنت اشیا گرفته تا ریموت دار کردن ابزار می‌تواند در این راستا قرار گیرد. در کنار این موارد چه امکانات برای تیم کارگران در نظر دارید؟ محلی برای استراحت یا مواردی از این دست نیز در این بخش قرار می‌گیرد.
  • اندازه دهانه: شاید ابتدا به نظر ساده بیاید؛ اما در نظر نگرفتن این نکته می‌تواند سوله‌ای بی‌کیفیت در اختیارتان قرار دهد. این مقدار تعیین می‌کند که آیا به ستون میانی نیاز دارید یا خیر، میزان استفاده از فولاد چقدر است و برای مقاوم سازی بیشتر از چه اقداماتی باید پیروی کرد. همین موارد می‌تواند هزینه تمام شده را برای شما کمتر یا بیشتر کرده و از طرفی امنیت و مقاومت سازه را افزایش یا کاهش دهد.
  • محل استقرار سوله: این مطلب از آن جهت اهمیت دارد که هم می‌تواند هزینه حمل و نحوه بردن سوله به محل را تعیین کند و هم با بررسی خاک محل مورد نظر می‌توانید تعیین کنید که تا چه حد باید سازه مقاوم سازی شده باشد. برای مقاوم سازی به چه نوع زیر سازی نیاز دارید و از چه میزان فولاد باید برای این کار بهره ببرید.

عواملی که بر هزینه طراحی سوله تیرورقی تاثیر می‌گذارند

همه مواردی که گفته شد می‌تواند هزینه طراحی و ساخت سوله تیرورقی را تحت تاثیر قرار دهد؛ اما برخی فاکتورهای دیگر نیز وجود دارد که در تعیین این قیمت بی‌تاثیر نیستند. به عنوان مثال اینکه سوله شما قرار است از چه موادی تهیه می‌شود و قرار است چه ابعادی داشته باشد، شما قرار است چه استفاده‌ای از سوله کنید و در نتیجه چه نکاتی باید در آن لحاظ شود؟

سوله شما قرار است چند طبقه باشد یا خیر، نمای سوله تا چه اندازه اهمیت دارد، ارتفاع سوله تا کجاست، به چند درب و پنجره نیاز دارید، عایق بندی سوله باید از چه نوعی باشد و قرار است در برابر چه عواملی مانند صدا، حرارت یا رطوبت عایق بندی شود.

سخن پایانی

طراحی یک سوله که بتواند همه شرایط را در خود داشته باشد و برای طیف وسیعی از محصولات مناسب باشد کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل است که باید بدانید چه کسی می‌تواند این وظیفه خطیر را برعهده داشته باشد و بهترین گزینه را در اختیار شما بگذارد.

هزینه طراحی سوله تیرورقی که می‌پردازید تنها در صورتی می‌تواند ارزش داشته باشد که همه فاکتورها در آن لحاظ شده باشد و نیازهای شما را به خوبی در نظر داشته باشد. از طرفی معیارهای تشخیص داده شده در طراحی نیز امکان تولید داشته باشند. اگر نیاز به چنین سوله‌ای دارید همین الان با مشاوران سوله بارون تماس بگیرید.

سوله بارون
سوله بارون

ساخت انواع سوله های سبک و سنگین | پوشش سقف و دیوار سوله | سوله سازی

مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *